czwartek, 19 października 2017

ULUBIONE KOSMETYKI ostatnich miesięcy

 Witam serdecznie!
 Zapraszam na post z moimi ulubieńcami kosmetycznymi ubiegłych kilku miesięcy!

Pielęgnacja 


Yope krem do rąk o zapachu gożdzików 
Uwielbiam ten krem i to jest moje kolejne opakowanie.
Bardzo dobry skład.Szybko się wchłania, nie klei się, pozostawia skórę  dobrze nawilżoną.No i ten zapach.....

Aqua krem rosyjskiej marki Kosmetika 
 Super nawilża, nie pozostawia uczucia lepkości, szybko się wchłania.
Sylveco pomadka ochronna 
 Ratuje spierzchnętee usta i regeneruje, ma bardzo dobry skład oraz piękny zapach cynamonu.
Vianek tonik 
Dobrze oczyszczający tonik o odpowiednim ph i składzie.

Makijaż-Podkłady 
Tu królował Diorskin Forever


Kryjący, długotrwały, ulubieniec od lat.Aż dziwne  że jeszcze go\nie recenzowałam.

Diorskin Nude Air 




Super lekki, niewyczuwalny, wygląda bardzo naturalnie na skórze.
 Co ciekawe można nim troszkę nadbudowywać krycia mimo swej wodnistej konsystencji.


Krem BB Skin79 Orange 


 Nieporównywalny z żadnymi BB dostępnymi na rynku drogeryjnym.
Koreańska perełka!
Krycie porządne, konsystencja też, duży stabilny filtr w składzie, duża pojemność 50ml
Bardo dobrze trzyma się, nie podrażnia..

Puder Diorskin Nude 



To moje odkrycie roku!
Lekki jak piórko, odbijający światło, ale bez błyszczenia.Drobiutko zmielony, z beżowym zabarwieniem, niewyczuwalny na skórze.
 Na twarzy nie daje efektu pudrowości!Nie wysusza.
Używam namiętnie codziennie.

Palety cieni
Too Faced Sweat Peach 


Moja ulubiona paleta.
Odsyłam do mojej recenzji Klik 



Smashbox cover shot 
Super napigmentowane maty, świetnie blendują się, trwałe.
Mała, kompaktowa, wszędzie ze mną podrożuje.

Urban Decay Moondust 
 Pereleczka.Błyskotka, która dodaje blasku moim makijażom.
Uwielbiam.

Puder brązujacy Diorskin Air Tan 



 Wypatrzyłam go u jednej z Youtuberek i mega mi się spodobał.
Bałam się jego odcienia , ale niepotrzebnie.
Wygląda genialnie na skórze  nie można sobie zrobić nim krzywdy.

Róż Too Faced 


Serce , które skradło moje serce.
Różowo, koralowy odcień, pięknie opalizujący, odświeżający, odmładzający.


Rozświetlacz Becca Moonstone



Cudo.Recenzowałam już KLIK


A jakie są Wasze ulubione kosmetyki?



Pozdrawiam serdecznie

Rozpieszczona Żon

5 komentarzy:

  1. dior skin air nude, becca moonstone- znane i lubiane przeze mnie ) krem z yope pewnie tez niedlugo w wersji Herbacianej bedzie moim ulubiencem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Diorkowy puder brązujący chętnie wypróbuję, błyszczyki też kuszą ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Great post dear! Greetings from Turkey
    You have a nice blog.
    I follow your blog can you follow mine?

    www.guzelvekulturlu.com
    Kisses

    OdpowiedzUsuń