poniedziałek, 9 stycznia 2017

TOO FACED SWEET PEACH-spełnione marzenie

 Witam serdecznie na moim blogu !

 Blog powstał z miłości do kosmetyków i chęci dzielenia się z innymi moimi opiniami na ich temat.
 Jak na rozpieszczoną żonę przystało mam wiele cudowności Wam do pokazania :)
Będą pojawiać się recenzje i nowości kosmetyczne.

 Przedstawiam Wam moją wymarzoną paletkę, z którą wkraczam w Nowy Rok!


                    TOO FACED SWEET PEACH!









Paletka pojawiła się już rok temu w polskich Sephorach w ograniczonej ilości.
Sprzedała się w błyskawicznym tempie i zniknęła...
Od kilku dni znów u nas dostępna i stałam się jej szczęśliwą posiadaczką.

Paletka jak na Too Faced przystało jest porządnie wykonana.
Opakowanie metalowe, zamykane na magnes z pięknie wytłoczonymi brzoskwinkami.
Po otwarciu od razu czujemy słodki zapach brzoskwiń.
W środku jest lusterko i 18 pięknych cieni (maty i satynowe)







Paletka idealna do makijaży dziennych jak i wieczorowych.
Już po kilku użyciach stwierdzam,że jest lepsza od słynnej czekoladki z Too Faced Chocolate Bar!
Cienie nie osypują się, maja bardzo dobra pigmentację (nawet te jasne odcienie) są trwałe no i te piękne kolorki :)


Jestem oczarowana tą paletką. Gorąco polecam jeśli lubicie takie cuda i szukacie cieni o bardzo dobrej jakości:)

Paletka dostępna w Polsce wyłącznie w perfumeriach Sephora i na sephora.pl

Cena regularna-189 zł


Pozdrawiam !

Rozpieszczona Żona

14 komentarzy:

  1. Zapach musi być przeboski ! Bardzo ciekawa paleta :)

    OdpowiedzUsuń
  2. paletka przepiękna tylko pozazdrościć

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda pięknie :) i opakowanie i zawartosć :) ale ja przez jedną wizażystkę zakochałam się w cieniach MAP i tylko je teraz wałkuję... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak,jest piękna;) :D MAPy uzależniają! ;) to najlepsze cienie do profesjonalnego wizażu!:)

      Usuń
  4. Mam ją odkąd pierwszy raz pojawiła się w Polsce no i mnie nie zachwyca ;/ Chociaż kolory świetnie podbijają moją zieloną tęczówkę :)
    laurawitkowska.blogspot.com <- dopiero zaczynam, liczę na rady i opinie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda, że Ciebie nie zachwyciła,a co Ci się w niej nie podoba?

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa jestem na jak długo wystarczy taka paletka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na baaardzo długo :) Paletkę Too Faced Chocolate Bar mam od rku (używana codziennie) i zaledwie jeden cień jest na wykończeniu :)

      Usuń